4 ασκήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στις φλέβες σας

Home / Άρθρα / 4 ασκήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στις φλέβες σας
4 ασκήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στις φλέβες σας

4 ασκήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στις φλέβες σας

Η φλεβική ανεπάρκεια που αποτελεί την αιτία τόσο των κιρσών όσο και των ευρυαγγειών, προκαλείται συνήθως από τη δουλειά (ορθοστασία ή καθιστική στάση), από κληρονομικούς παράγοντες και από την εγκυμοσύνη. Όπως και να έχει, ακόμη κι αν διατρέχετε υψηλό κίνδυνο εμφάνισης φλεβικής ανεπάρκειας, η άσκηση μπορεί να γίνει σύμμαχος στην πρόληψη, ώστε να διατηρήσετε υγιείς φλέβες εφ’ όρου ζωής.

Αυτό μπορεί να συμβεί χάρη στην ευεργετική επίδραση που έχει η άσκηση στην κυκλοφορία του αίματος. Καθώς ασκούμαστε, το αίμα ωθείται πίσω στην καρδιά από τους μύες της γάμπας (που λειτουργούν σαν μεγάλες αντλίες), και από τις φλέβες στο τόξο του ποδιού.

Με την άσκηση, οι μύες στη γάμπα ενδυναμώνονται, οπότε η λειτουργία τους – να ωθούν το αίμα προς την καρδιά – βελτιώνεται, και η βελτιωμένη κυκλοφορία αίματος, με τη σειρά της, μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης φλεβικής ανεπάρκειας.

Δεν είναι όμως όλες οι ασκήσεις κατάλληλες ή το ίδιο αποτελεσματικές. Θα πρέπει να προτιμάτε ασκήσεις χαμηλού αντίκτυπου, αερόβιες (υπό προϋποθέσεις), είτε χαμηλής πρόσκρουσης. Οι πιο ενδεικτικές από αυτές, περιλαμβάνουν:

Περπάτημα (άσκηση χαμηλού αντίκτυπου)

Το περπάτημα είναι ιδανική άσκηση για να ενδυναμώσετε τις γάμπες σας, χωρίς να επιβαρύνετε τις αρθρώσεις και τα οστά σας. Για να αποδώσει το περπάτημα, θέστε ως στόχο να περπατάτε 30 λεπτά την ημέρα, για τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα. (Περπάτημα μπορείτε να «ξεκλέβετε» και κατά τη διάρκεια της ημέρας στις καθημερινές σας δραστηριότητες, παρκάροντας είτε κατεβαίνοντας στη στάση, λίγο πιο μακριά από τον προορισμό σας.)

Κολύμπι (άσκηση χαμηλού αντίκτυπου)

Ιδανική άσκηση χαμηλού αντίκτυπου, το κολύμπι βοηθάει τους μύες του κάτω και του πάνω μέρος του σώματος να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά και τους πνεύμονες, χωρίς να επιβαρύνει τις αρθρώσεις.

Στατικό ποδήλατο & ελλειπτικό μηχάνημα (άσκηση χαμηλής πρόσκρουσης)

Ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης, όπως η ποδηλασία στατικού ποδηλάτου ή η χρήση ελλειπτικού μηχανήματος, επίσης είναι τέλειες για να ασκείτε τους μυς της γάμπας και να βελτιώνετε την ώθηση του αίματος μέσω αυτών, χωρίς να επιβαρύνετε τις αρθρώσεις ή τα οστά σας.

Τρέξιμο ή το τζόκινγκ (αερόβια άσκηση)

Το τρέξιμο ή το τζόκινγκ είναι μια φανταστική αερόβια άσκηση που ενεργοποιεί τους μύες της γάμπας και των ποδιών, αλλά μπορεί να επιβαρύνει τις αρθρώσεις. (Αν προτιμάτε το τρέξιμο, προσπαθήστε να φοράτε παπούτσια με μαλακή αερόσολα ή εναλλακτικά επιλέγετε συνθετικό τερέν ή επιφάνεια με γκαζόν, ώστε να ελαχιστοποιείται ο κραδασμός που θα προκαλούνταν από το τρέξιμο σε τσιμεντένια επιφάνεια.)

Στο Κέντρο Φλεβικών Θεραπειών «Vein Therapy» εξειδικευόμαστε στη θεραπεία των φλεβικών παθήσεων, εφαρμόζοντας σύγχρονες θεραπείες που δίνουν λύση, ακόμη και σε επώδυνα και δύσκολα περιστατικά. Γνωρίστε τον έμπειρο αγγειοχειρουργό και διευθυντή του κέντρου, Δρ. Κωνσταντίνο Λαμπίδη.

giatros

Στο Κέντρο Φλεβικών Θεραπειών «Vein Therapy» εξειδικευόμαστε στη θεραπεία των φλεβικών παθήσεων, εφαρμόζοντας σύγχρονες θεραπείες που δίνουν λύση, ακόμη και σε επώδυνα και δύσκολα περιστατικά. Γνωρίστε τον έμπειρο αγγειοχειρουργό και διευθυντή του κέντρου, Δρ. Κωνσταντίνο Λαμπίδη.

Δείτε επίσης…

Pυθμίσεις προτιμήσεων απορρήτου

Υποχρεωτικά

GDPR, wordpress

Προγράμματα

DSID, IDE, AID, CONSENT, HSID, NID, SID, SIDCC, SAPISID
_ga, _gat
c_user, datr, fr, sb, wd, xs

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ
ONLINE ΡΑΝΤΕΒΟΥ